Wzrost liczby zachorowań na koronawirusa oraz potwierdzenie zakażenia jednego z pracowników skłoniły wójta Jana Brodę do wprowadzenia ograniczeń w obsłudze mieszkańców i klientów.
– Ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa w wydziałach i referatach do niezbędnego minimum. Niezbędne wizyty proszę zgłaszać telefonicznie.
– Zaleca się zdalny kontakt z urzędem: nasi pracownicy są dla Państwa dostępni pod telefonem i mailem. Wójt zachęca także do kontaktu za pośrednictwem platformy e-Puap.
– Otwarte pozostaje jedno wejście do urzędu – wejście A od ul. Stawnej.
– W hallu od strony wejścia A nadal będzie wystawiona skrzynka podawcza, w której klient może zostawić dokumenty.
– Dopuszcza się bezpośrednią obsługę mieszkańca w Wydziale Spraw Obywatelskich (pok. 117), przy zachowaniu reżimu sanitarnego [w pomieszczeniu może przebywać jednocześnie do 2 klientów]. Klienci wchodzą do biura bez osób towarzyszących, jeśli nie jest to wymagane.
– Obsługa klientów odbywa się z zachowaniem środków ostrożności: osoba wchodząca do urzędu ma obowiązek zakryć usta i nos, zdezynfekować ręce i zachować odstęp. Dopuszcza się możliwość mierzenia temperatury klientów. Osoby, które nie będą stosować się do ww. zaleceń, nie będą obsługiwane.
– Ogranicza się do minimum organizowanie spotkań w urzędzie, posiedzeń komisji rady gminy, spotkań mieszkańców, zebrań wiejskich.
– Klienci z zamiarem skorzystania z Punktu Kasowego Banku Pekao będą wchodzić do budynku urzędu pojedynczo.
Nadal zachęcamy klientów do zdalnego kontaktu z urzędem i załatwiania spraw z wykorzystaniem platformy e-Puap, maila, telefonicznie, pocztą – wykaz numerów telefonów dostępny jest na stronie www.komorniki.pl
Zasady te obowiązują w dniach od 6 do 16 października, ale możliwe jest przedłużenie tego terminu.