Wójt Jan Broda: nowe zasady obsługi w Urzędzie Gminy

Share on facebook
Share on twitter

Bezpośrednia obsługa klientów Urzędu Gminy Komorniki, jak przypomina wójt Jan Broda, została ograniczona. Cel – zapewnienie bezpieczeństwa ich oraz pracowników, minimalizowanie ryzyka zarażenia koronawirusem. 3 listopada wdrożony został system pracy zdalnej.

Tego dnia weszło w życie rozporządzenie Rady Ministrów, zakładające do 4 grudnia polecenie pracy zdalnej w urzędach administracji publicznej i jednostkach organizacyjnych, z wyłączeniem pracowników realizujących zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom lub inne zadania niezbędne ze względu na przepisy prawa lub potrzeby urzędu lub jednostki, jeżeli nie jest możliwe ich wykonywanie w ramach pracy zdalnej.

Wójt informuje, że ze względu na zapewnienie ciągłości funkcjonowania urzędu i obowiązek zachowania terminów postępowań administracyjnych i innych spraw, w Urzędzie Gminy Komorniki realizowany jest tryb pracy hybrydowej, polegający na ograniczonym dostępie bezpośrednim do pracowników urzędu.

Nadal obowiązują ograniczenia w obsłudze bezpośredniej klientów naszego urzędu. Prosimy Państwa o wyrozumiałość i stosowanie się do poniższych zasad: 

—    Ograniczona zostaje bezpośrednia obsługa w wydziałach i referatach. 

—    Zaleca się zdalny kontakt z urzędem: nasi pracownicy są dla Państwa dostępni pod telefonem i mailem. Zachęcamy także do kontaktu za pośrednictwem platformy e-Puap.

—    Otwarte pozostaje jedno wejście do urzędu – wejście A od ul. Stawnej.

—    W hallu od strony wejścia A nadal będzie wystawiona skrzynka podawcza, w której klient może zostawić dokumenty.

—    Dopuszcza się bezpośrednią obsługę mieszkańca w Wydziale Spraw Obywatelskich (pok. 117), przy zachowaniu reżimu sanitarnego [klienci przyjmowani są pojedynczo]. Zaleca się wcześniejsze umówienie wizyty telefonicznie. Klienci wchodzą do biura bez osób towarzyszących, jeśli nie jest to wymagane.

—    Obsługa klientów odbywa się z zachowaniem środków ostrożności: osoba wchodząca do urzędu ma obowiązek zakrycia ust i nosa, zdezynfekować ręce i zachować odstęp. Dopuszcza się możliwość mierzenia temperatury klientów. Osoby, które nie będą stosować się do ww. zaleceń, nie będą obsługiwane.

—    Klienci z zamiarem skorzystania z Punktu Kasowego Banku Pekao będą wchodzić do budynku urzędu pojedynczo.

Październik

Listopad 2020

Grudzień
PN
WT
ŚR
CZW
PT
SOB
NIE
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
Events for 1 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 2 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 3 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 4 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 5 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 6 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 7 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 8 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 9 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 10 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 11 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 12 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 13 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 14 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 15 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 16 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 17 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 18 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 19 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 20 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 21 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 22 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 23 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 24 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 25 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 26 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 27 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 28 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 29 Listopad
Brak wydarzeń
Events for 30 Listopad
Brak wydarzeń

TELEFON ALARMOWY

  • 112 – POLICJA, STRAŻ POŻARNA, POGOTOWIE RATUNKOWE

POLICJA

  • 997 – z telefonu stacjonarnego
  • 61 841 48 90 i 61 841 48 92 – Komisariat Policji w Komornikach
  • 519 064 516 – Dzielnicowy Rejonu Komorniki (lewa strona od ul. Poznańskiej)
  • 516 902 835 – Dzielnicowy Rejonu Komorniki (prawa strona od ul. Poznańskiej, Głuchowo, Chomęcice, Rosnowo, Rosnówko, Walerianowo)
  • 519 064 515 – Dzielnicowy Rejonu Plewiska (lewa strona od ul. Grunwaldzkiej)
  • 786 936 078 – Dzielnicowy Rejonu Plewiska (prawa strona od ul. Grunwaldzkiej)
  • 786 936 065 – Dzielnicowy Rejonu Wiry, Łęczyca, Szreniawa, Jarosławiec, Kątnik

STRAŻ GMINNA W KOMORNIKACH:

  • 986
  • 61 8107 303 – Komenda Straży Gminnej
  • 661 434 360 – patrol

STRAŻ POŻARNA:

  • 998 | 112
  • 61 651 78 90 – OSP Plewiska

ZDROWIE:

  • 999 | 112 – Pogotowie Ratunkowe:
  • 61 853 53 52 24h/dobę – Centrum Informacji Medycznej Tel-Med

Przychodnie Lekarskie:

  • 798 524 154 – Przychodnia Zespołu Lekarza Rodzinnego w Komornikach, ul. Stawna 7/11
  • 61 893 50 31 – Przychodnia Lekarza Rodzinnego s.c. w Komornikach, ul. Stawna 7/11
  • 61 651 76 41 – NZOZ KORAMED, Plewiska, ul. Grunwaldzka 571
  • 61 651 79 70 – NZOZ Twoja Przychodnia, Plewiska, ul. Grunwaldzka 508
  • 732 515 515 – Przychodnia Lekarza Rodzinnego Vita-Med, ul. Komornicka 192, Wiry, I Piętro (budynek SPOŁEM)
  • 61 839 10 30; 512 075 575 – NZOZ OMEDICA, Poznań, ul. Stęszewska 41

POGOTOWIE ENERGETYCZNE:

  • 991

POGOTOWIE GAZOWE:

  • 992

AUTOBUSY GMINNE:

  • 61 810 81 71

WODOCIĄGI GMINNE:

  • 607 678 199

KANALIZACJA GMINNA:

  • 604 411 611

ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY „CENTRUM ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW – SELEKT”:

  • 731 400 065
  • 731 400 095
  • 731 500 034